20 apr. 2012

Prenumerations gåvor

Idag låg ett paket i brevådan igen. Prenumerationsgåvor från en av trädgårdstidningarna jag prenumererar på. Jättekul, för jag hade ingen aning om att man skulle få nåt sådant. En sekatör, en spade och ett paket Doftliljor Gladiolus Callianthus Murielae. 
Tur det är nåt i detta skitväder som piggar upp. Morgonen startade med snö, snöblandat regn och nu bara regn. Och tydligen ska detta hålla i sig under helgen och det suger då jag hade planerat en liten trädgårdshelg med rensning och kantskärning av rabatter bl.a. Men men, man kan inte få allt. 
Ha nu en underbar fredag!

8 kommentarer:

  1. Men vad kul. Speciellt när du inte visste om det:-))

    Önskar Dig en trevlig trädgårdshelg.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Du får också ha en underbar helg!

    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  3. Ja, då behöver man sannerligen piggas upp, när en planerad trädgårdshelg går om intet...
    Hoppas du får en fin helg ändå!

    SvaraRadera
  4. Jag hade också önskat mig varmare väder så att jag kunnat vara ute mellan jobb turerna//Britt

    SvaraRadera
  5. Vilken trevlig överraskning. Hoppas du fick lite möjliget att vara i trädgården, här blev det riktigt bra i går i alla fall men i dag regnar det hela tiden. Ha det bra!

    SvaraRadera
  6. Liktar så gott de där liljorna :-)Vackra är dom oxå.
    KRAM från mig!

    SvaraRadera
  7. Jag fick min gåva också i fredags! De är SÅ bra för jag hade en uppsättning redan tidigare då jag startade prenumeration på allt om fritidshus...
    Nu är det bara ute och gräva och kapa! *S*
    Lycka till i vår med allt i trädgården, visst är det härligt att få sätta igång!

    Ha det bra,
    Linnea Silversmed

    SvaraRadera
  8. Så roligt, något sådant har jag aldrig sett i min brevlåda men däremot har jag lite bättre väder...
    Kram

    SvaraRadera

Jag hoppas du kan lämna en kommentar, för då blir jag så glad! Tack! Hoppas att du snart tittar in igen!