15 mars 2011

Kalori- & kladdfria Cupcakes

Någon som testat att göra Cupcakes? Jag gjorde det igår, mina är både kalori- o kladdfria:).....jooo det är sant.

Hittade en sååå snygg handduk på Ica för några veckor sedan, som jag inte kunde låta bli att köpa. Och eftersom vi är flera grisar som bor tillsammans här så ville jag inte förstöra den genom att hänga den på ugnsluckan där jag vet att den inte kommer att vara lika fin inom kort.

Jag kom på idén att göra en tavla av den, men inte hade jag något att spänna den över så jag kilade över till min granne o vän Majsan som hade ett lager av canvas tavlor hemma, och fick köpa en av henne. Såhär ser ni resultatet på den Cupcakestavla som nu pryder vårt kök.

Härliga vårfärger som man inte blir stinn i magen av:) Visst blev den bra??
Förutom detta så mår jag blää idag. Kände mig lite däven igår o i helgen, men jag trodde bara att jag va trött. Men inatt vaknade jag med en sån huvudvärk och halsont, och när jag gick upp i morse så hade jag feber, så nu är jag hemma o tar det lugnt o kryar på mig.
Sjuka men soliga hälsningar från mig!

3 kommentarer:

  1. Passar mig perfekt just nu, försöker bli av med ett kilo eller två.
    Ser att sådderna dina är på väg upp - härligt nu väntar jag bara på att det inte fryser mer så att de små liven kan bo på altanen.

    Jag har fotokurser, två stycken inbokade en den 9 april sedan nästa 28 maj.
    Läs gärna,
    http://alltkangronska.wordpress.com/kurs/

    SvaraRadera
  2. Såg gott ut, men jag skulle nog få nöja mig med handduken!

    SvaraRadera
  3. Hallojsan!
    Det blev kanoonbra!
    Kram Majsan/ljuuslyktan

    SvaraRadera

Jag hoppas du kan lämna en kommentar, för då blir jag så glad! Tack! Hoppas att du snart tittar in igen!