3 apr. 2011

Grå söndag

Uppe kl 06,20 för att göra mig o lilltjejen i ordning o packa matsäck mm för dagens fotbollsturnering i Örebro. Hela förmiddagen spenderades där. Resultatet blev 3 raka förluster, men tjejerna var lika glada för det. Vädret var grått....och då menar jag verkligen GRÅTT. Det positiva med detta var nog 4 timmars frisk luft. Vi hade planerat att åka till Gustavsvik och bada efteråt, men uppslutningen var för dålig så vi valde MC Donalds o Stadium istället.

Mitt lilla troll är spelklar!

Väl hemma så blev det snarkande ryggläge i soffan:) Me like!


Vill visa ett av mina alster som jag fixade till i vintras. En gammal sockerlåda i trä blev vitmålad och dekorerad med en sisådär skakig text och ängel. Just nu förvarar vi mysfiltarna i den i vardagsrummet:)

Ser fram emot en sooolig dag imorron. Vi håller tummarna! //Helén

1 kommentar:

  1. Det gjorde ni rätt i, skulle också föredragit Mc Donalds och Stadium före Gustavsvik :-)
    Så snygg " lådan " blev,är det textat med schablon eller på fri hand? Snyggt.
    Ha en bra dag
    Kram Susanne

    SvaraRadera

Jag hoppas du kan lämna en kommentar, för då blir jag så glad! Tack! Hoppas att du snart tittar in igen!