19 juni 2011

En överlevare

När vi flyttade för 2 år sedan gav jag bort en av mina vinrankor och den andra flyttade jag med mig. Förra året var den sur o växte knappt ingenting, så jag klippte ner den rejält.
Idag när jag skulle kolla om den levde så blev jag glatt överraskad, den har klarat vintern och växer som bara den. Tror iofs inte att det blir en enda klase druvor i år, men nu är den iallafall på G :)
För övrigt så har söndagen gått i fotbollens tecken. Hannas lag har haft poolspel här i stan och de vann varenda match de spelade:) Sonens lag är på cup i Västerås, men stackaren sitter på läktaren o hejjar på de sina, eftersom det är för tidigt att springa på foten efter gipset tagits av. Stora tjejen är hos nån kompis o gubben kollar på en film efter 12 timmars hårt arbete.
Tycker denna helg gått sinnesjukt fort, skulle vilja ha en sovmorron till, men men....imorron är det bara att knalla upp 6,30 igen!
Carpe Diem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag hoppas du kan lämna en kommentar, för då blir jag så glad! Tack! Hoppas att du snart tittar in igen!