24 juni 2011

Ställa frågor o svara i bloggen

Hej o hå! För ett tag sedan fick jag ett erbjudande av någon av er om att få en liten applikation på bloggen där ni läsare kunde ställa en fråga till mig o jag kunde svara direkt till er. Jag har nu tappat bort mailet och behöver hjälp att installera den? Någon som minns vem av er som fixade den åt mig??

Sen undrar jag om det på nåt sätt går att ställa in så man kan svara var o en på era kommentarer, så ni kan läsa dem? Så som vi hade det på TB förr i tiden? Ibland får man ju frågor i kommentarerna och det vore ju kul att kunna svara på dem direkt:)
Hoppas på hjälp:)

2 kommentarer:

  1. Kan inte hjälpa dej med någon av dina frågor.Men önskar dej en trevlig midsommar.

    SvaraRadera
  2. Imnte jag heller - fast jag skulle också gärna vilja ha dom här funktionerna!
    TREVLIG MIDSOMMARAFTON
    Susie

    SvaraRadera

Jag hoppas du kan lämna en kommentar, för då blir jag så glad! Tack! Hoppas att du snart tittar in igen!