23 juni 2011

Midsommarafton 2011


Jaha...då har ett helt år gått sedan förra midsommar, och det är ju helt otroligt. I eftermiddag bjuder syrran o hennes gubbe på mat och sen ska vi umgås,meta och bara vara. En stillsam afton som vanligt:)
Igår kväll fick jag ett ryck. Jag började måla lite ute, målade bl.a halva staketet och grinden och sen pallkragarna, och jag tycker det blev jättebra. En förebild på pallkragarna:
 Efteråt- Mycket snyggare när allt trä är i samma färg, det gillar jag:) Har mer kvar att måla men jag tar lite i taget så inte ryggen o nacken tar stryk.
 Kolla här.....Rosenbönan har knoppar...och det är fler än bara den på bild. Vad glad jag blir:)
 Och som pricken över iét så har första Svartöga slagit ut. Har inte ens sett att det varit knopp, så jag blev faktiskt överraskad:) Dessa har jag ju frösått själv, och de sår jag varje år=ett måste:)
Ha nu en super TREVLIG midsommar!

4 kommentarer:

  1. Jag vill önska dig och din familj en lugn och skön midsommarhelg.
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Vad fint det blev!
    Jag önskar dig en riktigt fin midsommar!
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Önskar dig en trevlig midsommar. Vad fint det blev när du målade. Rosenböna skulle jag vilja så nåt år. Kram

    SvaraRadera
  4. Önskar dig en trevlig midsommar.

    Kram Susanne

    SvaraRadera

Jag hoppas du kan lämna en kommentar, för då blir jag så glad! Tack! Hoppas att du snart tittar in igen!